Najnovejši prispevki

Po jutru se dan pozna

Po jutru se dan pozna in povem vam, danes je ČUDOVIT dan.

Joga ima resnično ogromno pozitivnih učinkov na naše telo, um in duha.

Krvni tlak: redna vadba joge pripomore k znižanju krvnega tla, boljši cirkulaciji in oksigenaciji telesa.

Srčni utrip: joga pripomore k znižanju srčnega utripa (počasnejši srčni utrip kaže na sposobnost srca, da je dovolj močno, da potiska več krvi z manj utripa).

Cirkulacija krvi: joga izboljša cirkulacijo krvi. S prenosom pomembnih hranil in kisika skozi telo izboljša delovanje organov, kože in možganov.

Dihalni sistem: z dihalnimi vajami joga upočasni dihalni ritem in izboljša telesno kondicijo. Nižja frekvenca dihanja kaže na dejstvo, da pljuča delujejo bolj učinkovito.
Srčno-žilni sistem: kombinacija nižjega srčnega utripa in izboljšane oksigenacije telesa vpliva na večjo vzdržljivost srčno-žilnega sistema.

Organi: vadba joge hkrati omogoča masažo notranjih organov in izboljša obrambne sposobnosti telesa. Joga omogoča povezavo z lastnim telesom in sposobnost zaznavanja neprimernega delovanja znotraj telesa.
Prebavni sistem: izboljša funkcije prebavnega sistema (prebava, absorpcija, peristaltika …).
Imunski sistem: izvajanje joge pripomore k dvigu odpornosti telesa.

Bolečinski prag: redno izvajanje joge dvigne toleranco telesa za bolečino (bolečinski prag). Z vadbo joge lahko odpravimo kronične bolečine, npr. bolečine v križu.

Metabolizem/presnova: z jogo izboljšamo presnovo. Uravnovešena presnova se kaže v zdravi telesni teži in sposobnosti nadzorovanja apetita.

Staranje: izvajanje joge spodbuja proces razstrupljanja telesa, kar se med drugim kaže tudi v upočasnjenem staranju.

Drža: izvajanje joge pripomore k zavedanju telesne drže, nauči nas, kako ohraniti in nadzorovati pravilno držo. Prek joge in boljše telesne drže pridobimo samozavest in zdravje.

Telesna moč: z uporabo teže lastnega telesa joga pripomore k okrepitvi telesne moči.

Energija: redno izvajanje joge prinaša nenehen občutek napolnjenosti z energijo. Po končani vadbi joge se počutimo močnejši in bolj polni energije namesto utrujeni, kot pri večini drugih telesni vadb.?

Telesna teža: med pozitivnimi učinki joge na metabolizem skupaj z redno vadbo joge je tudi ohranjanje zdrave telesne teže. Razteg mišic (na daljši rok) pripomore k zmanjšanju količine celulita, ki se sicer nabere okoli mišic.

Spanje: izvajanje joge pripomore k izboljšanju spalnega ritma.

Ravnotežje: z jogo se ponovno naučimo ohranjati ravnotežje, ga okrepimo in tako nadzorujemo svoje telo. Izboljšanje ravnotežja z jogo se kaže tudi v vsakodnevnem življenju in opravilih.

Splošne funkcije telesa: joga izboljšuje splošne telesne funkcije. Posledica so učinkovitejši telesni gibi, lahkotnejše gibanje in izboljšanje sposobnosti telesa kot celote.

Zavedanje telesa: z jogo se začnemo bolj zavedati svojega telesa. Med vadbo joge izvajamo majhne, skoraj nezavedne gibe, ki izboljšajo našo telesno držo. Z redno telesno vadbo povečamo občutek udobja v svojem telesu.

Moč telesnega centra: z jogo okrepimo mišice centra (trebuha), kar se kaže v izboljšani telesni drži in vsesplošni telesni moči. Z okrepitvijo centra telesa pripomoremo k hitrejšemu zdravljenju in zmanjšanju poškodb.

Spolnost: joga nam lahko pomaga pri izboljšanju spolnosti prek boljšega nadzora nad telesom, sposobnosti sproščanja in večje samozavesti.

DanYoga

DanYoga

Ni komentarjev

Tvoj komentar...ImeE-pošta

Napiši komentar